Γενικοί Όροι Επιστροφών και Αλλαγών των Προϊόντων
Oι Όροι Επιστροφών και Αλλάγων των προϊόντων που προμηθεύεστε από τα συμβεβλημένα και ενεργά καταστήματα του BestBazaars.gr, μπορούν να διαφέρουν ανά κατάστημα και ανά υπηρεσία.
Παρακαλούμε να ενημερωθείτε από τον υπεύθυνο πωλήσεων του συμβεβλημένου καταστήματος του BestBazaars.gr, προτού να επιστρέψετε κάποιο προϊόν.
Υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για την ορθή επιστροφή της κάθε παραγγελίας.
Οδηγίες Συσκευασίας
Τι χρειάζομαι;
- Εκτυπωμένη τη φόρμα επιστροφής
- Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε, αφού τα καταχωρήσετε και στη φόρμα επιστροφής
- Ένα κουτί για την αποστολή σας ή η ίδια συσκευασία που προϋπήρχε.
- Τα προϊόντα κατά την συσκευασία τους, είναι προτιμότερο να συσκευαστούν με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ασφαλή και προστατευμένα κατά την μεταφορά τους
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:
-Χρησιμοποιήστε την ετικέτα επιστροφής δέματος, που έχει μέσα η συσκευασία σου και την φόρμα επιστροφής προϊόντων, κολλώντας την επάνω στην συσκευασία σου.
-Αν δεν μπορείτε να βρείτε τα έντυπα παραγγελίας σας, μπορείτε πάντα να κατεβάσετε την φόρμα από το BestBazaars.gr από το τμήμα "Γενικών Όρων Επιστροφών και Αλλαγών" ή
προτιμότερο είναι να την κατεβάσετε από το κατάστημα απ' όπου κάνατε την αγορά, επειδή σε εκείνο το έγγραφο αποστολής υπάρχουν ήδη τα στοιχεία του καταστήματος,
για να αποφύγετε κάθε λάθος.
προτιμότερο είναι να την κατεβάσετε από το κατάστημα απ' όπου κάνατε την αγορά, επειδή σε εκείνο το έγγραφο αποστολής υπάρχουν ήδη τα στοιχεία του καταστήματος,
για να αποφύγετε κάθε λάθος.
- Η επιστροφή θα είναι εφικτή, αφού πρώτα συνεννοηθείτε με το κατάστημα που έχετε προμηθευτεί το προϊόν σας.
ΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ ΕΔΩ:
- Αν θέλεις να επιστρέψεις προϊόντα με διαφορετικούς αριθμούς παραγγελίας, θα πρέπει να τα αποστείλεις χωριστά.
- Θα πρέπει να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία επιστροφής για κάθε δέμα χωριστά.
Αν έχετε απορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε πάντα στο ενεργό κατάστημα από όπου έχετε προμηθευτεί τα προϊόντα ή για γενικές πληροφορίες στο τηλέφωνο 2351800777.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
- Ο κάθε καταναλωτής είναι υπεύθυνος στο να είναι ενήμερος και να έχει διαβάσει τους "Γενικούς Όρους Επιστροφών και Αλλαγών των Προϊόντων”, προτού να προβεί σε παραγγελία.
- Για επιστροφές εντός Ελλάδας έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε συνήθως εντός 15 ημερών (εξαρτάται από το κάθε ενεργό κατάστημα ξεχωριστά) .
Για επιστροφές εξωτερικού, χώρες εντός Ε.Ε. ή για τρίτες χώρες υπάρχει επιβάρυνση μεταφορικών εξόδων σύμφωνα με το βάρος και το μέγεθος του δέματος, από τον ενεργό
τιμοκατάλογο της μεταφορικής εταιρείας εκείνης της περιόδου.
- Τα προϊόντα και η συσκευασία τους θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται απ’ όλα τα έγγραφα, με απαραίτητο το έντυπο της φόρμας επιστροφής.
- Κατεβάστε την γενική Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων
- Για να κατεβάστε την συγκεκριμένη Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων του συγκεκριμένου καταστήματος, θα πρέπει να μεταβείτε στον προφίλ του και να το βρείτε στην καρτέλα "Προφίλ" ή "Κατάστημα"
- Για να δείτε όλα τα ενεργά συμβεβλημένα καταστήματα, κάντε click εδώ.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
- Τα προϊόντα που έχουν πλυθεί, δεν τα δέχονται πίσω όλα τα καταστήματα.
- Τα προϊόντα που έχουν φορεθεί, όπως "ακουστικά ψείρες" , δεν επιστρέφονται, λόγω υγιεινής.
- Τα προϊόντα που έχουν φορεθεί, όπως τα εσώρουχα, δεν επιστρέφονται, λόγω υγιεινής.
- Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται έγκαιρα και σε ενεργό συμβεβλημένο κατάστημα
*(για καταστήματα που κλείνουν ή σταματάνε την συνδρομή τους στο BestBazaars.gr, δεν ευθύνεται το BestBazaars.gr για οτιδήποτε)
ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΣΥΜΒΕΒΛΗΜΕΝΩΝ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ
- Η καταβολή των χρημάτων γίνεται συνήθως μέσω τραπεζικής κατάθεσης, αφού έχει αποσταλεί η Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων στο κουτί και έχει συμπληρωθεί σωστά χωρίς λάθη.
- Τα έξοδα της αρχικής παραγγελίας δεν επιστρέφονται
- Τα έξοδα της επιστροφής συνήθως χρεώνονται
- Ο χρόνος επιστροφής των χρημάτων του καταναλωτή, συνηθίζεται από 10 έως 15 εργάσιμες ημέρες.
*Όλα τα παραπάνω εξαρτώνται από το κάθε ενεργό κατάστημα ξεχωριστά.
ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ BESTBAZAARS
- Το BestBazaars.gr είναι υπεύθυνο μόνο για τις χρηματικές συναλλαγές που αφορούν την φιλοξενία και τις υπηρεσίες ίντερνετ (συνδρομές) που προσφέρει στα καταστήματα που έχουν ενεργή συνδρομή, πουθενά αλλού δεν έχει καμία ευθύνη.
Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες επιστροφές υπάγονται ξεχωριστά ανά ενεργό και συμβεβλημένο κατάστημα του BestBazaars.gr.
Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε με το συγκεκριμένο κατάστημα από όπου έχετε προμηθευτεί τα προϊόντα σας.
Για γενικές πληροφορίες, μπορείτε να απευθυνθείτε και στο Γενικό Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών του BestBazaars.gr στο τηλέφωνο +30 2351800777 ή να στήλετε ένα email πατώντας εδώ.
Γενικές Φόρμες Επιστροφής Προϊόντων & Αποστολών
- Γενική Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων: κατεβάστε την εδώ
- Γενικό Παραστατικό Αποστολής: κατεβάστε το εδώ
- Υπάρχει ανάλογη φόρμα επιστροφών των προϊόντων σας, και στο τμήμα "Προφίλ" του ενεργού συμβεβλημένου καταστήματος απ' όπου αγοράστηκαν, με τα επίσημα στοιχεία και το QR code του καταστήματος.
:: Ο ιστότοπος BestBazaars.gr , παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες Web Hosting και Υπηρεσίες for Merchants (για Εμπόρους), και είναι υπεύθυνη για την σωστή λειτουργία πρακτικά της ιστοσελίδας και μόνο, (όπως π.χ. η καθοδήγηση της ολοκλήρωσης μιας παραγγελίας ή η διόρθωση κάποιου λάθους στην λειτουργικότητα της ιστοσελίδας BestBazaars.gr) ::
Δε λαμβάνει καμία ευθύνη με ό,τι έχει σχέση με τα συμβεβλημένα και ενεργά καταστήματα του ιστότοπου:
-Αποστολές
-Πληρωμές
-Νέα & Ενημερώσεις
-Προσφορές
-Αποθέματα των Πωλητών
-Την εξυπηρέτηση των πελατών
______________________________________________________
ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ BESTBAZAARS.GR
Δευτέρα : 9:00 με 14:00 & 18:00 με 20:30
Τρίτη : 18:00 με 20:30
Τετάρτη : 9:00 με 14:00
Πέμπτη: 9:00 με 14:00 & 18:00 με 20:30
Παρασκευή: 9:00 με 14:00 & 18:00 με 20:30
______________________________________________________
BestBazaars.gr Support Team
Μπορείτε να μας καλέσετε στο τηλεφωνικό μας κέντρο (+30) 2351800777 ή να επικοινωνήσετε μαζί μας ηλεκτρονικά κάνοντας click εδώ.