Κεντρικό Μενού
Το Καλάθι μου

Όροι Επιστροφών και Αλλαγών (demo)

Όροι Επιστροφών και Αλλαγών των Προϊόντων (demo)


Παρακαλούμε να ενημερωθείτε από τον υπεύθυνο πωλήσεων του συμβεβλημένου καταστήματος του BestBazaars.gr, προτού να επιστρέψετε κάποιο προϊόν.
Υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για την ορθή επιστροφή της κάθε παραγγελίας.




Οδηγίες Συσκευασίας

Τι χρειάζομαι;
- Εκτυπωμένη τη φόρμα επιστροφής
- Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε, αφού τα καταχωρήσετε και στη φόρμα επιστροφής
- Ένα κουτί για την αποστολή σας ή η ίδια συσκευασία που προϋπήρχε.
- Τα προϊόντα κατα την συσκευασία τους, είναι προτιμότερο να συσκευαστούν με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ασφαλή και προστατευμένα κατά την μεταφορά τους


ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:
-Χρησιμοποίησε την ετικέτα επιστροφής δέματος, που έχει μέσα η συσκευασία σου και την φόρμα επιστροφής προϊόντων, κολλώντας την επάνω στην συσκευασία σου.
-Αν δεν μπορείς να βρείς τα χαρτιά σου, μπορείς πάντα να κατεβάσεις την φόρμα από το BestBazaars.gr από το τμήμα "
Γενικών Όρων Επιστροφών και Αλλαγών" ή προτιμότερο είναι να την κατεβάσεις από το κατάστημα απ' όπου έκανες την αγορά, επειδή εκεί υπάρχουν ήδη τα στοιχεία αποστολής του καταστήματος, για να αποφύγεις κάθε λάθος.
- Επικοινώνησε με την 
εταιρεία μεταφορών που συνεργάζεται το κατάστημα που έχεις προμηθευτεί το προϊόν και μόνο κατόπιν συνεννοήσεως θα αποσταλεί το δέμα.

ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΟΥ ΕΔΩ:
- Αν θέλεις να επιστρέψεις προϊόντα με διαφορετικούς αριθμούς παραγγελίας, θα πρέπει να τα αποστείλεις χωριστά.
- Θα πρέπει να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία επιστροφής για κάθε δέμα χωριστά.


Αν έχεις απορίες, μπορείς να απευθυνθείς πάντα στο ενεργό κατάστημα από όπου έχεις προμηθευτεί τα προϊόντα ή για γενικές πληροφορίες στο BestBazaars.gr στο 2351800777.




ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ 

- Ο κάθε καταναλωτής είναι υπεύθυνος στο να είναι ενήμερος και να έχει διαβάσει τους "Γενικούς και Συνηθυσμένους Όρους Επιστροφών και Αλλαγών των Προϊόντων”, πρωτού να προβεί σε
παραγγελία.
- Για επιστροφές εντός Ελλάδας έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε συνήθως εντός 15 ημερών (εξαρτάται από το κάθε ενεργό κατάστημα ξεχωριστά) . Για επιστροφές εξωτερικού, χώρες εντός Ε.Ε. ή για τρίτες χώρες υπάρχει επιβάρυνση μεταφορικών εξόδων σύμφωνα με το βάρος και το μέγεθος του δέματος, από τον ενεργό τιμοκατάλογο της μεταφορικής εταιρείας εκείνης της περιόδου.
- Τα προϊόντα και η συσκευασία τους θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται απ’ όλα τα έγγραφα, με απαραίτητο το έντυπο της φόρμας επιστροφής.
- Κατεβάστε την γενική 
Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων
- Για να κατεβάστε την συγκεκριμένη Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων του συγκεκριμένου καταστήματος, θα πρέπει να μεταβείτε στον προφίλ του και να το βρείτε στην καρτέλα "Προφίλ" ή "Κατάστημα"
- Για να δείτε όλα τα ενεργά συμβεβλημένα καταστήματα, 
κάντε click εδώ.



ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
- Τα προϊόντα που έχουν πλυθεί, δεν τα δέχονται πίσω όλα τα καταστήματα.
- Τα προϊόντα που έχουν φορεθεί, όπως "ακουστικά ψείρες" , δεν επιστρέφονται, λόγω υγιεινής.
- Τα προϊόντα που έχουν φορεθεί, όπως τα εσώρουχα, δεν επιστρέφονται, λόγω υγιεινής.
- Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται έγκαιρα και σε ενεργό συμβεβλημένο κατάστημα
*(για καταστήματα που κλείνουν ή σταματάνε την συνδρομή τους στο BestBazaars.gr, δεν ευθύνεται το BestBazaars.gr για οτιδήποτε)

🍪 Cookies
Θέλουμε να σας προσφέρουμε μία εύκολη εμπειρία χρήσης! Ακριβώς για αυτό το λόγο η σελίδα αυτή χρησιμοποιεί “cookies” για να θυμάται τις προτιμήσεις σας κάθε φορά που συνδέεστε.