Κεντρικό Μενού
Το Καλάθι μου

Όροι Επιστροφών & Αλλαγών (Avva Fashion)

Oι Όροι Επιστροφών και Αλλαγών του Καταστήματός μας


ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ 

- Ο κάθε καταναλωτής είναι υπεύθυνος, στο να είναι ενήμερος και να έχει διαβάσει τους "Όρους Επιστροφών και Αλλαγών των Προϊόντων”, πρωτού να προβεί σε παραγγελία.

- Για επιστροφές εντός Ελλάδας έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 15 ημερών.

- Τα προϊόντα και η συσκευασία τους θα πρέπει να βρίσκονται σε άριστη κατάσταση και να συνοδεύονται απ’ όλα τα έγγραφα, με απαραίτητο το έντυπο της φόρμας επιστροφής.

- Κατεβάστε την γενική Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων

 


ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΙ ΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

- Τα προϊόντα που έχουν πλυθεί, δεν τα δεχόμαστε πίσω.

*Σε αυτή την περίπτωση, θα ενημερωθείτε από το κατάστημά μας για την ενέργειά που θα προβεί.

- Τα προϊόντα που έχουν φορεθεί, όπως π.χ.  "ακουστικά ψείρες" , δεν επιστρέφονται, λόγω υγιεινής.

- Τα προϊόντα που έχουν φορεθεί, όπως τα π.χ.  εσώρουχα, δεν επιστρέφονται, λόγω υγιεινής.

- Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται έγκαιρα και να είναι ενεργό το κατάστημά μας.

*Σε περίπτωση που έχουμε κλείσει οριστικά, δε μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε.


 

ΧΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ

- Η καταβολή των χρημάτων γίνεται μέσω τραπεζικής κατάθεσης, αφού έχει αποσταλεί η Φόρμα Επιστροφής Προϊόντων στο κουτί και έχει συμπληρωθεί σωστά χωρίς λάθη.

*Σημείωση: Αποθήκευσε τον αριθμό ΙΒΑΝ της τράπεζάς σου στο προφίλ σου, για να το έχεις πρόχειρο και να το βλέπουμε και εμείς από το σύστημα, για επόμενες επιστροφές, αποφεύγοντας έτσι τα λάθη.

- Τα έξοδα της αρχικής παραγγελίας δεν επιστρέφονται

- Τα έξοδα της επιστροφής χρεώνονται 

- Ο χρόνος επιστροφής των χρημάτων του καταναλωτή, συνηθίζεται από 10 έως 15 εργάσιμες ημέρες.


Βήμα 1ο: Επικοινωνία με το Κατάστημα 

Προτού να στείλεις τα προϊόντα σου πίσω θα πρέπει να ενημερωθείτε από τον υπεύθυνο πωλήσεων του καταστήματός μας,  προτού να επιστραφεί κάποιο προϊόν ή ολόκληρη η  παραγγελία.
Υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες για την ορθή επιστροφή της κάθε παραγγελίας παρακάτω.


Βήμα 2ο: Οδηγίες Συσκευασίας

Τι χρειάζομαι;
- Εκτυπωμένη τη φόρμα επιστροφής
- Τα προϊόντα που θέλετε να επιστρέψετε, αφού τα αναφέρετε και στη φόρμα επιστροφής
- Ένα κουτί για την αποστολή σας ή η ίδια συσκευασία που προϋπήρχε.
- Τα προϊόντα κατά την συσκευασία τους, είναι προτιμότερο να συσκευαστούν με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι ασφαλή και προστατευμένα κατά την μεταφορά τους.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ:
-Χρησιμοποίησε την ετικέτα επιστροφής του  δέματος, που πρέπει έχει μέσα η συσκευασία σου και την φόρμα επιστροφής προϊόντων, κολλώντας την επάνω στην συσκευασία σου.
-Εναλλακτικά αν δεν μπορείς να βρεις τα χαρτιά σου, μπορείς πάντα να κατεβάσεις την φόρμα από το BestBazaars.gr από το τμήμα "Γενικών Όρων Επιστροφών και Αλλαγών" ή προτιμότερο είναι να την κατεβάσεις από το κατάστημα απ' όπου έκανες την αγορά, επειδή εκεί υπάρχουν ήδη τα στοιχεία αποστολής του καταστήματος, για να αποφύγεις κάθε λάθος.
- Όταν είσαι έτοιμος, επικοινώνησε με την εταιρεία μεταφορών που συνεργάζεται το κατάστημα που έχεις προμηθευτεί το προϊόν και θα αποσταλεί το δέμα.


Βήμα 3ο: Επανέλεγχος

ΔΩΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΟΥ ΕΔΩ:

- Έλεγξε διπλά τις πληροφορίες και τα προϊόντα που είναι να φύγουν για επιστροφή 

- Αν θέλεις να επιστρέψεις προϊόντα με διαφορετικούς αριθμούς παραγγελίας, θα πρέπει να τα αποστείλεις χωριστά.
- Θα πρέπει να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία επιστροφής για κάθε δέμα χωριστά.


Αν έχεις απορίες, μπορείς να απευθυνθείς πάντα στο κατάστημά μας ή να στείλεις ένα email με τις απορίες σου.

 

🍪 Cookies
Θέλουμε να σας προσφέρουμε μία εύκολη εμπειρία χρήσης! Ακριβώς για αυτό το λόγο η σελίδα αυτή χρησιμοποιεί “cookies” για να θυμάται τις προτιμήσεις σας κάθε φορά που συνδέεστε.